Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Karnišová, Adriana ; Štěpánková, Markéta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá analyzováním kosmetické společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a analýzy, které jsou následně využity v analytické části. Ke zjištění současného stavu fungování společnosti budou využity Porter analýza pěti konkurenčních sil, SLEPTE analýza, analýza 7S a SWOT analýza. Výsledky zmíněných analýz poskytují návrhy a doporučení ke zlepšení činnosti společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o.
Příležitosti a rizika fungování multilevel marketingu v ČR
Hašková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štencelová, Jana (oponent)
V první části bakalářské práce je představen model obchodního podnikání multilevel marketing (známý také pod zkratkou MLM). V této části práce uvedu charakteristiku, vznik a historický vývoj multilevel marketingu, dále zmíním firmy, které byly průkopníky v tomto oboru v České republice a staly se díky tomu modelu úspěšné. Objasním rozdíly mezi zákonným MLM a jeho nezákonnými napodobeninami MLM a popíšu osobní prodej jako jeho nedílnou součást. Ve druhé části uvedu praktický příklad úspěšné americké společnosti Mary Kay, která je známá v kosmetickém průmyslu a její podnikání je založené na multilevel marketingu. Moji snahou bude společnost podrobně popsat a vysvětlit jak samotná společnost funguje a jaké jsou její hlavní motta a principy, sama jsem se před dvěma lety stala jednou z nezávislých kosmetických poradkyň a tak se domnívám, že pro tuto práci mám vhodné předpoklady a mohu čtenáře blíže a pravdivě seznámit s jejím chodem. V závěrečné části nastíním příležitosti podnikání v MLM, jeho výhody a nevýhody, jakým způsobem si vybírat MLM firmu, na jaké informace se zaměřit předtím, než se rozhodnu s ní podnikat a na závěr shrnu své poznatky.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Karnišová, Adriana ; Štěpánková, Markéta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá analyzováním kosmetické společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a analýzy, které jsou následně využity v analytické části. Ke zjištění současného stavu fungování společnosti budou využity Porter analýza pěti konkurenčních sil, SLEPTE analýza, analýza 7S a SWOT analýza. Výsledky zmíněných analýz poskytují návrhy a doporučení ke zlepšení činnosti společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o.
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Teplá, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu značky Mary Kay na kupní chování zákazníků trhu B2C pomocí modelu customer-based brand equity a nástroje ColourMind používajícím barvově-slovní asociační metody CWAT. Jejím cílem je zjištění vnímání hodnoty značky a faktorů, které nákupní chování zákazníků této značky ovlivňují. Teoretická část je zaměřena na spotřební trhy B2C, značkovou politiku, zákazníky a jejich kupní chování. Praktická část se zabývá identifikací společnosti Mary Kay, analýzou determinantů a vyhodnocením jejich vlivu na kupní chování zákazníků.
Neuromarketing a jeho využití při práci se značkou Mary Kay
Šetková, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Steinerová, Karolína (oponent)
Tato práce se zabývá představením neuromarketingu jako nové formy vysoce efektivního marketingu. V teoretické části jsou popsány vybrané nástroje měření mozkové aktivity, zásadní pojmy v neuromarketingu, zrcadlové neurony, soma značky. Zmíněná je i podprahová reklama a její praktiky. Pozornost je věnována také rozdílům mezi mužským a dámským mozkem. Praktická část nejprve představuje společnost a značku Mary Kay, včetně globálních marketingových aktivit. Dále obsahuje analýzu postavení této značky na českém trhu, hodnocení současných marketingových aktivit nezávislé kosmetické poradkyně s návrhem na zlepšení a zvýšení objemu prodejů.
Možnosti síťového marketingu na trhu s kosmetikou
Müllerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolorosová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza přímého prodeje a síťového marketingu na českém trhu s kosmetikou. Analyzovány jsou čtyři vybrané společnosti, které na českém trhu působí. U společností jsou sledovány podmínky, které nabízejí svým zástupcům. Je sledován zejména sortiment nabízených produktů, možnost spolupráce a provizní a odměňovací systém. V práci jsou dále použita sekundární data o vývoji a stavu síťového marketingu jak na českém, tak světovém trhu. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum, který ověřoval znalost síťového marketingu mezi respondenty a také jejich znalost a spokojenost s produkty čtyř vybraných společností. Bylo provedeno i cenové srovnání vybraných výrobků dekorativní kosmetiky. Na základě všech těchto informací je provedena komparace vybraných společností, na kterou navazuje poslední část práce věnovaná komplexnímu shrnutí všech poznatků. Dále jsou vybrány nejvhodnější společnosti pro nové distributory. V práci je také formulováno doporučení další orientace sledovaných společností při rozvoji jejich distribučních sítí. Práce se dále věnuje přímému prodeji a síťovému marketingu obecně, je zde popsán princip, na kterém síťový marketing funguje, výhody a nevýhody, které přináší. Je popsán vznik a historie síťového marketingu a také česká právní úprava ilegálních systémů. Část práce je také věnována etice přímého prodeje.
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
Vehovská, Martina ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Bučová, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám celkovým procesem tvorby strategie a její důležitostí pro podnik. V teoretické části jsem se snažila zdůraznit hlavní smysl jednotlivých analýz a uvést jejich silné a slabé stránky. V praktické části jsem pak zpracovala a zhodnotila proces tvorby strategie společnosti Mary Kay. Nepokoušela jsem se však o vytvoření nové koncepce strategie, ale snažila jsem se zjistit, proč právě tato strategie, která se již tolik let nemění, stojí za nebývalým úspěchem společnosti.
Current trends of managing communications, costumer marketing and their application in Mary Kay
Höfferová, Gabriela ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Csikányová, Mária (oponent)
Bakalářska práce se zaměřuje na současné trendy řízení osobní komunikace se zákazníky a jejich následnou aplikaci ve společnosti Mary Kay. Rozebírá vybrané formy marketingové komunikace -- direct marketing, osobní prodej a virální marketing. Tyto nástroje jsou analyzovány a následně využity k analýze používané marketingové komunikace ve společnosti. Práce přináší vlastní návrh nové strategie, a to využití síly sociálnách médií -- Facebook, YouTube a psaní blogů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.